borcímketervezés

A tökéletes kortyot egy pazar címke látványa indítja útjára!

borcímketervező grafikus

Adonyi Gábor

fotós-grafikus

Borcímke ,- borászati logótervezési részletek

Olcsó, vagy drága?





Az örök dilemma: olcsón, gyorsan, jót!
Általábana feladatok összetettsége határozza meg az időt és az árat. A minőségből én nem engedek. Kifejezetten törekszem arra, hogy a
mögöttem álló sokéves tapasztalat haszonélvezőjévé váljon a partnerem ha már megtisztelt azzal hogy rámbízta a egyik legnagyobb értékének (borászatának) megjelenítéseit.

A célom a hatékony, gyors, minőségi munkavégzés. A folyamatok optimalizálásával rengeteg időt, és ezáltal pénzt spórolok önnek.

BORCÍMKE-TERVEZÉSi ÁR:  70.000 Ft-tól/borfajta
BORÁSZATI LOGÓTERVEZÉSI ÁR:  70.000 Ft-tól/logóterv

BORCÍMKE-TERVEZÉSI BRIF:

- van-e valamilyen markáns elképzelése a címke színvilágával kapcsolatban. Vannak olyan színek, amiket mindenféleképpen látni szeretne a dizájnban, illetve vannak olyan színek amiket, semmilyen körülmények között sem preferálna.

- az ár-érték arányt figyelembe véve milyen nyomdai-kötészeti eljárásokat szeretne alkalmazni a címke megjelenésében. 

STANCOLÁS: Az eljárás amely során különleges formájura vágható a kinyomtatott boroscímke.

DOMBORNYOMÁS: Ez az az eljárás amely során a boroscímke egyes elemei a kész borcímkén kiemelkedhetnek a térbe.

PRÉGELÉS: Ez az az eljárás amely alkalmazásával a borcímke egyes elemei plusz fényes arany vagy ezüst színt kaphatnak

RICCELÉS: Ez egy olyan kötészeti eljárás, melynek segítségével egy vékony bemetszést ejtenek a címkék kontúrján abból a célból, hogy könyebb legyen felszedni a ragasztás előtt a táblából a nyomatokat.

FLOKKOLÁS: Ez egy olyan eljárás amely segítségével a borcimke egyes elemei egy különleges bevonat segítségével egyfajta bársony hatást kaphatnak.

1. Amennyiben az általam képviset grafikai stílus elnyerte tetszését, kérem rendelje meg írásban (adonyi.g@gmail.com) az Ön által elképzelt borcímke tervezését a fent olvasottak figyelembevételével.

2. A megrendelés után kezdődik el a a borcímke tervezési folyamata. Előszőr 2db alapelképzelést készítek el Önnek, tehát 2 koncepció, 1 végleges verzió a koncepciók alapján. Ezekben a grafikai elképzelésekben mutatom meg Önnek milyen intuíciók ébredtek bennem az Ön leírása alapján. Miután megkapta az alapelképzeléseimet Önnek írásban el kell elmondania a meglátásait az általam készített dizájnnal kapcsolatban. Például: Tetszenek az egyes dizájn színei, és a kettes dizán betűtípúsai, de nem tetszik a stilizált szőlőfűrt. Szeretném ha életszerűbb lenne az ábrázolás. Amennyiben az átadott két borcímke dizájn közül egyik sem tartalmaz olyan grafikai elemeket amelyek elnyerték a tetszését, és azok továbbgondolásra alkalmassá tennék az alapelképzeléseimet, abban az esetben megköszönöm a megkeresését, és tisztelettel elköszönök öntől. Ebben az esetben több mint valószínű nem én vagyok az a tervező grafikus aki képes elkészíteni önnek a megfelelő borcímke dizájnt. Önnek nem kell kifizetnie az eddigi munkámat. Az elkészült dizájn nem használható fel a szerzői és felhasználási jogok nálam maradnak.

3. Miután megkapon leírást, annak figyelembevételével elkészítem a második fordulót. Ebben már sokkal konkrétabban vannak megfogalmazva az ön által támasztott igények. Miután elkészülnek az új grafikák, önnek ismételten véleményeznie kell a munkámat.

4. A harmadik fordulóban, már csak egyfajta dizánnal haladunk tovább a tervezésben. A cél az, hogy elérjük a végleges állapotot, aminek eredményeképpen ön hozzájuthat a nyomdailag előkészített front és hátcímke digitális változatához. A boroscímkéken kötelező módon feltüntetésre szánt leellenörzött adatokat önnek kell biztosítania, csakúgy mint a kötelező QR-kódot is, amit az esetek túlnyomó részében a hegybírótól lehet igényelni.



5. Amennyiben további változtatásokra lenne szükség a cimke dizánjában, abban az esetben azt innentől kezdve óránként 10.000 Ft áron tudom elvégezni. A javítások az eddig elkészült deizájnra vonatkoznak, tehát ha ön úgy dönt hogy az eddig elkészült dizájn nem felel meg az elvársainak, és további változtatásokra lenne szükség azt a fent említett módon tudom elvégezni.

Abban az esetben az eddig elkészült dizájnt alapjaiban kell megváltoztatni, és új grafikai elemek kerülnek a már "elfogadott" dizájnba, az eddigi munkafolyamataiért a tervezési díj 50%-át kiszámlázom önnek, és egy teljesen új munkafolyamatként kezelem a változtatási igényeket, tehát a tervezési folyamat legelejére ugrunk időben és anyagilag is egyaránt.

6. Papírválasztás és címkefelhelyezés. Általában a nyomtatásra kiválasztott nyomda u.n. papírkönyvéből lehet bekérni mintákat, akár olyan formában is hogy már másoknak kinyomtatott mintákat küldenek referenciaként. A papír kiválasztásának fontos ismérvei.

- anyaga: papír vagy POP (félpapír, vagy teljesen műanyag) 
- kreatív papír vagy hagyományos? A kreatív papírok ugyan szépek, de sokszor a kiválasztott kreatív papír nem felel meg a nyomdatechnikai eljárásoknak, pl. nem lesz szép az aranyprég, vagy márványos lesz a direkt színes nyomtatás rajtuk.
- grammsúly: mennyire lesz átlátszó, áttetsző a címke a felragasztás után. A másik ismérv, hogy ha pára, vagy víz éri a címkét mennyire fog felhólyagosodni a palackon. Ezt a grammsúly és a ragasztási technka, a ragasztó erössége is befolyásolhatja.
- ragasztási technika: enyves (kézi ragasztás), öntapadó (íves nyomtatás), öntapadó (tekercses nyomtatás és ragasztás)

7. Az ár tartalmazza a hagyományos ofszet és/vagy digitális technológiával készülő  boroscímkék nyomdai előkészítését íves, vagy tekercses nyomtatásra. Mindkét esetben önnek kell a nyomtatáshoz szükséges technikai paramétereket beszereznie a nyomtatásra kiválasztott nyomdától, és megosztania velem. Valójában ezeket a paramétereket már a tervezési folyamat legelején be kellene szerezni, hogy ne legyen gond mondjuk a nyomtatható méretekben, vagy a nyomtatási (tekercses felragasztás) irányában a nyomdakész anyag leadása után.

8. Az ár nem tartalmazza a nyomdai beállást, illetve az azon történő megjelenést! A nyomdai beállásra önnek kell elmennie, és a mintanyomatot önnek kell elfogadnia!

MIKOR ÉS MILYEN FORMÁBAN KAPJA MEG A BORCÍMKE DIZÁJNT?

Miután ön leellenőrizte és elfogadta a végső terveket, el kell utalnia a tervezésí díjat a következő bankszámlára:

- Kedvezményezettt neve: FREE-DIMENSION Bt.

- Cím: 2120 Dunakeszi Dr. Kemény Ferenc utca 21.

- Fiókvezető bank: CIB BANK Számlaszám: 107022224-769890351-100005

- Kérem a megjegyzésbe írja be: borcímke tervezés

Miután megérkezett a tervezési díj a Vetransfer segitségével juttatom el önnek a végső, elfogadott terveket ofset nyomdailag előkészített formában. 

FIGYELEM! A Vetransfer maximálisan három napig örzi meg az elküldött anyagokat. Után plusz pénzért lehet letölteni a küldeményt!

Tehát ha a címkék ofszet nyomdában lesznek legyártva akkor 300 dpi composite C.M.Y.K formában ha más nyomdatechnológiai eljárással készülnének a címkék akkor annak a szabványnak megfelelő formátumban kerülnek átadásra.

Amennyiben a nyomdai kivitelezést is rámbízza az egy külön megállapodás tárgyát képezi. Az elkészült címketervek forrás file-jai nem kerülnek átadásra, azok az alkotó tulajdonában maradnak.

FELHASZNÁLÁSI JOGOKRÓL

Fenntartom a jogot, hogy az általam készített grafikai terveket referenciaként felhasználhassam online vagy ofline formában.

Kiknek ajánlom...


...A BORÁSZATI GRAFIKAI TERVEZÉS SZOLGÁLTATÁSOMAT?

A láthatóság alapvető feltétele a testreszabott jó grafika!

Minden borászatnak szüksége van korszerű, marketing alapokon nyugvó vizuális megjelenésre.

Ezalól nincs kivétel. A kezdő borászatok életében is eljön az a pont amikor a versenyképes megjelenés elengedhetetlenné válik, a sok éve prosperáló pincészetek esetében pedig időről-időre szükség van az arculat megfrissítésére, hogy a fennálló reklámzajban újrapozicionálhassa önnmagát, és a forgalmazott termékét.

A borászat grafikai megjelenésének megfogalmazása egy komplex tervezési folyamat aminek eredményeképpen a vizuális megjelenés pontosan tükrözni fogja a borászat hitvallását a megtermelt, és forgalmazott termékeivel kapcsolatban.

A grafikai tervezés egy utazás a gondolatok és az érzékelések tengerén.

Kérjen ajánlatot!

Statikus borászati  weboldal tervezés és kivitelezés


 1. Tervezés és koncepció kialakításaCélmeghatározás: Az oldal céljának tisztázása (pl. bemutatkozás, termékismertetés, portfólió).Célközönség elemzése: A látogatók igényeinek és viselkedésének felmérése.Szöveges tartalom gyűjtése: A megjelenítendő szövegek, címek és hívások (call-to-action) előkészítése.

2. Vázlat és szerkezet kialakítása (Wireframe)Struktúra tervezése: Az oldal felépítésének vázlata (fejléc, lábléc, navigáció, tartalmi blokkok).Felhasználói út (user flow): A látogatók várható navigációs útvonalainak megtervezése.Eszközkompatibilitás: A reszponzív elrendezés alapjainak lefektetése (mobil, tablet, asztali).

3. Vizuális design és arculat kialakításaSzínpaletta és tipográfia: A márka stílusához illő színek és betűtípusok kiválasztása.Grafikai elemek: Logó, ikonok, képek és egyedi illustrációk megtervezése.Design rendszer: Gombok, űrlapok és egyedi komponensek stílusának meghatározása.

4. HTML szerkezet felépítéseSemantikus HTML5: Célratörő címkék használata (<header>, <section>, <article>).Tartalom szerkezet: Szövegek, képek és linkek logikus elrendezése.HTML ellenőrzés: W3C validatorral való ellenőrzés a hibák elkerülésére.

5. CSS stílusok alkalmazásaReszponzív grid rendszer: Flexbox vagy CSS Grid használata a tartalom elrendezéséhez.Eszközspecifikus stílusok: Media query-k alkalmazása különböző képernyőméretekhez.Animációk és átmenetek: Diszkrét hover hatások, vagy egyedi CSS animációk.

6. Interaktivitás hozzáadása JavaScript segítségévelAlapvető funkciók: Legördülő menük, képgalériák, vagy űrlap ellenőrzések.Könnyű szkriptek: A lap gyorsaságának megőrzése minimalista kóddal.Böngésző kompatibilitás: A kód tesztelése különböző böngészőkben.

7. Képek és média optimalizálása Képtömörítés: WebP vagy AVIF formátum használata a gyorsabb betöltés érdekében.Lazy loading: A képek halasztott betöltése a lapsebesség javítására.Méretarányok beállítása: A képek arányainak megőrzése különböző kijelzőméreteken.

8. Teljesítmény- és SEO beállításokMeta tag-ek: Cím, leírás és kulcsszavak optimalizálása.Gyorsaság finomhangolása: CSS/JS fájlok minifikálása és egyesítése.Google PageSpeed Insights: Teljesítmény elemzés és javaslatok alkalmazása.

9. Tesztelés és hibajavításKereszt-böngésző tesztelés: Chrome, Firefox, Safari és Edge kompatibilitás.Mobil eszközök tesztelése: Fizikai eszközökön és emulátorokon végzett tesztek.Felhasználói tesztelés: Valós felhasználókkal végzett navigációs tesztek.

10. Közzététel és karbantartásDomain és tárhely: Megbízható hoszting szolgáltató kiválasztása.Fájlfeltöltés: FTP vagy Git használata a fájlok feltöltéséhez.Rendszeres frissítések: Tartalom és biztonsági frissítések ütemezett ellenőrzése.

Kérjen ajánlatot!

LUKÁCSY PINCE

- LOGÓTERVEZÉS
- BORÍMKE TERVEZÉSEK
- WEBOLDAL KÉSZÍTÉS
- POS- ANYAGOK KÉSZÍTÉSE
- TERMÉK ÉS IMAGE FOTÓZÁS

MONORI BOR

- LOGÓTERVEZÉS
- BORÍMKE TERVEZÉSEK
- WEBOLDAL KÉSZÍTÉS
- POS- ANYAGOK KÉSZÍTÉSE
- TERMÉK ÉS IMAGE FOTÓZÁS

BECK PINCE

- LOGÓTERVEZÉS
- BORÍMKE TERVEZÉSEK
- WEBOLDAL KÉSZÍTÉS
- POS- ANYAGOK KÉSZÍTÉSE
- TERMÉK ÉS IMAGE FOTÓZÁS

borcímketervező grafikus

Adonyi Gábor

fotós-grafikus

Vegye fel a kapcsolatot velem!
Kérjen ajánlatot, és dolgozzunk együtt  sikeresen!

MIÉRT ÉRDEMES VELEM DOLGOZNI?

A proaktivitás, és megbízhatóság a legfontosabb instrumentum a számomra.
Ez a támogatás, már az első, igényfelmérő beszélgetéseink során megjelenik
a kommunikációnkban, illetve már ezen a veboldalon is tapasztalhatja a dolgot a plusz információk megosztásán keresztül pl.

DRS termékjelölési útmutató >

DRS szabályozás >

Fontos hogy ön azokat a vizuális megjelenéseket kapja amire valóban szüksége van, vagy lehet a vállakozása fejlődése közben. 

Nem kell egyszerre mindennek nekiesni,
ami azt jelenti, hogy a minimal arculati megjelenéseket fontosnak tatom, de az ebből kinövő sales-marketing gondolatok vizualitását csak akkor javaslom, ha tényleg szeretne a piacon ezáltal előnyre szerttenni.

Nagyon egyszerű dolgot állítok...
Sokszereplős ez az iparág...is, de kevesen szánnak időt és energiát a valódi megjelenésre. Ennek következménye, hogy az állandósult reklámzajban elvesznek a nem megfelelő módon előállított vizuális megjelenések, és kialakul a piaci hátrány.